خدمات اینترنتی در کرج

شرکت پرگاس دنیز ارائه دهنده انواع خدمات اینترنتی در کرج

خدمات اینترنتی در کرج

شرکت پرگاس دنیز ارائه دهنده انواع خدمات اینترنتی در کرج

۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

کافی نت در کرج

کارهایی مانند ثبت نام‌های کنکور و اعلام نتایج و حتی انتخاب رشته برای دانشگاه و ثبت اظهارنامه که از طریق اینترنت صورت می‌گیرد از جمله کارهایی است که در کافی نت انجام می‌شوند. اما شاید تصور همه بر این باشد که خدمات کافی نت فقط و فقط به صورت حضوری می باشد. همانطور که از اسم کافی نت پیداست، کافی نت یا نت سرا محلی برای انجام کارهای اینترنتی است پس انجام فعالیت هایی اینچنینی به صورت آنلاین نیز صورت می پذیرد. فقط کافی است راه های ارتباطی با کافی نت را دریافت نموده و از آنها بخواهید تا خدمات مورد نظر را برای شما انجام دهند. کافی نت شهروند رایانه در کرج خدماتی از جمله انواع ثبت نام های اینترنتی، پیگیری پرونده های اینترنتی و حتی ساخت انواع آیدی های مختلف را به صورت آنلاین انجام خواهد داد. 

هزینه کافی نت در کرج

هزینه ثبت نام های اینترنتی به صورت مشخص در و سایت های رسمی اعلام می شوند، در صورتی که کافی نت روند ثبت نام را برای فرد انجام دهد علاوه بر هزینه ثبت نام هزینه کمی بابت دستمزد که 90% آن مربوط به حجم اینترنتی مصرفی است، دریافت می کند. با یک حساب و کتاب ساده متوجه خواهید شد که اگر این موارد را با اینترنت شخصی خود انجام میدادید اولا مدت زمان بیشتری را صرف می کردید در نتیجه هزینه اینترنت مصرفی شما از کافی نت بیشتر می بوده و دوما وقت خود را از دست می دهید. در واقع هزینه کافی نت در کرج بالا نبوده و به نفع کاربر است.

خدمات اینترنتی در کرج

مهمترین مزیت خدمات اینترنتی تسهیل در معاملات و ارائه خدمات آنلاین است. نه تنها کسب و کارها و مصرف کنندگان از این موضوع سود می برند، بلکه سازمان های دولتی و خصوصی در ارائه خدمات الکترونیکی، علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، کار را سرعت بخشیده و رضایت مشتریان خود را افزایش می دهند.برخی از انواع خدمات اینترنتی درکرج را می توان به چند بخش زیر تقسیم کرد که عبارت اند از:

  • پرداخت قبوض (دریافت و پرداخت الکترونیکی قبوض نظیر تلفن ثابت، تلفن همراه، آب، برق و گاز)
  •  خدمات بانکی(خدمات بانکی الکترونیکی نظیر مشاهده صورتحساب، پرداخت اقساط تسهیالت، انتقال وجه، مشاهده موجودی حساب و...)
  • پشتیبانی آنلاین(یکی از انواع خدمات اینترنتی، پشتیبانی آنلاین در سایت می باشد.گفتگوی آنلاین این امکان رادراختیار مشتریان قرار میدهد که موارد وابهامات خود رابصورت نوشتاری و زنده مطرح کنند.)
  • خرید بلیط(از دیگر انواع خدمات اینترنتی میتوان به رزرو کردن و خریدن بلیط های مسافرتی و هواپیمایی، بلیط های قطار و اتوبوس، تورهای گردشگری، بلیط های سینما، تئاتر، باغ وحش و .... اشاره کرد.)
  •  ثبت نام های الکترونیکی (شامل ثبت نام الکترونیکی انواع کنکورها و آزمون های ورودی به دانشگاه ها، مدارس و آزمون های استخدامی شرکت ها و سازمان ها.)
  • mozhdeh pergas

تعمیر دوربین مداربسته در کرج

مهم ترین جنبه نصب سیستم دوربین مداربسته انتخاب نقاط مناسب دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل که به نوبه خود باعث کاهش تلفات خط می شود که بر کیفیت فیلم تأثیر می گذارد. برای فضای داخلی گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده باشد. یک پریز برق نیز باید در مجاورت باشد. برای بیرون از منزل مکان بالاتری را انتخاب کنید که در را پوشش می دهد روی پنجره ها، گاراژها و … همچنین نقاط بالاتر از ۱۰ طبقه را انتخاب کنید تا به راحتی خراب نشود. نصب دوربین مداربسته یک کار تخصصی است و حتی اینکه، دوربین در چه نقطه ای از محل مورد نظر نصب گردد نیز خود باید با نظرات کارشناسان صورت گیرد.

نکات نصب دوربین مداربسته در کرج

برای نصب دوربین مداربسته باید به نقشه کلی فضای ساختمان توجه شود تا دوربین در مکانی نصب گردد که نقطه کور و خارج از دید دوربین مداربسته قرار نگیرد. در صورتی که تمایل داشته باشید تا نصب دوربین مداربسته بر روی گوشی شما انجام شود نیاز است تا برنامه های مخصوص دوربین مداربسته روی گوشی شما نصب شود و یکسری تنظیمات هم باید روی دستگاه DVR انجام شود. مشاهده تصاویر دوربین مداربسته از طریق گوشی دارای مزیت های زیادی است، نصب دوربین مداربسته در منزل موجب افزایش سطح امنیت شده و این امر نیز باعث می‌شود فرد با خاطری آسوده هنگام سفر و دوری از خانه، به مشاهده و بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته و ذخیره شده روی دستگاه DVR (با استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر) بپردازد.فراموش نکنیم اینه که دوربین و تجهیزاتش مثل کابل و دستگاه DVR و ... تا جایی که میشود دور از دسترس باشد تا سارق نتواند به آنها آسیب بزند. در انتخاب نصاب دوربین مداربسته باید دقت کرد، یک نصاب دوربین مداربسته باید کاملا مهارت نصب و تجربه کافی را داشته باشد. نصاب دوربین مداربسته باید انواع دوربین ها رو به خوبی بشناسد و بتواند مشتری را به طور کامل راهنمایی کند تا مشتری بتواند به صورت دقیق نوع دوربین مناسب محل موردنظر را انتخاب نماید. 

اقدامات لازم جهت نصب دوربین مداربسته 

فکر ایجاد حفره در دیوارهای خانه برای سیم کشی جهت نصب دوربین مدار بسته ممکن است کمی نگران کننده باشد اما نگران نباشید . در نصب دوربین مدار بسته می توان با استفاده از تجهیزاتی مانند داکت، لوله، سینی کابل و … و همچنین عبور سیم از سقف های کاذب، کناف، دوپوش، زیر نما یا زیر زمین سیم کشی را کاملا از دید مخفی کرد. بعضی سیستم های امنیتی دوربین مداربسته بصورت پکیج های بیسیم ارائه شده که نصب دوربین مداربسته را برای مکانهای کوچک بسیار آسان می‌کند و همچنین تهیه لیستی از نیازها برای نصب دوربین مداربسته لازم است.

قیمت نصب دوربین مداربسته در کرج

امروزه دوربین مدار بسته علاوه بر مکان های اداری و تجاری در منازل هم مورد استفاده قرارمی‌گیرد. نصب دوربین مداربسته یکی دیگر از خدماتی است که امکان ارائه قیمت دقیق بدون بازدید و کارشناسی محل غیرممکن است. میزان کار کابل کشی و نوع دوربین انتخابی توسط مشتری در کیفیت نیروی خدماتی نصاب و در نتیجه قیمت کار موثر هستند. نصاب های دوربین مدار بسته با توجه به عوامل متعددی در اولین مرحله از کار اقدام به طراحی یک نقشه کامل از محل های قرارگیری دوربین می کنند همچنین یکی از مهمترین عوامل اثرگذار بر کل پروژه نصب دوربین مدار بسته نوع دوربین‌های خریداری شده است.

نصب دوربین مداربسته در کرج

  • mozhdeh pergas

ارسال پیامک انبوه در کرج

یکی از راه های آسان، بی دغدغه و کم هزینه در زمینه تبلیغات پنل پیامکی می باشد. با استفاده از پنل پیامکی می توان اس ام اس های تبلیغاتی به صورت گروهی انجام داد که اصطلاحا به آن پیامک انبوه می گویند. برای تهیه پنل اس ام اس ارزان در کرج شما می توانید با مشاوران پرگاس دنیز در ارتباط باشید.

قیمت پنل اس ام اس ارزان در کرج

قیمت پنل های اس ام اس و یا پیامک انبوه به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل موارد و یا امکاناتی است که می توان به آن اضافه کرد. از جمله موارد زیر

  • تعداد اس ام اس
  • نوع سیم کارت
  • ارسال پیامک حاوی لینک
  • تهیه لیست سیاه
  • وب سرویس ارسال OTP
  • دفترچه تلفن مخاطبین
  • اپلیکیشن اندروید رایگان
  • اتصال به دستگاه ذخیره شماره
  • ارسال رده سنی و جنسیت
  • ارسال پیامک از روی نقشه
  • ارسال پیام صوتی
  • بانک شماره مشاغل رایگان
  • نظرسنجی و مسابقه
  • قرعه‌کشی پیامکی
  • کدخوان و گارانتی چک
  • خط اختصاصی

سیم کارت پنل اس ام اس

 بیشتر مخاطبین دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تنها راه ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره های بلک لیست از طریق ارسال پیامک انبوه با سیمکارت می باشد. روش ارسال پیامک با سیمکارت با عناوین مختلفی در بین مردم رواج دارد که در همه آن ها هدف ارسال پیامک تبلیغاتی بلک لیست می باشد.شماره های سیمکارت های پیامک انبوه اصوله پنج رقمی و رقم های رند می باشد مانند ۵۰۰۰۱ این نوع شماره ها در ذهن مخاطبین جایگاه ویژه ای می یابد و به عنوان یک اعتبار تشخیص داده می شود.

  • mozhdeh pergas

ثبت شرکت در کرج

ثبت شرکت در کرج، از عمده خدمات کافی نت شهروند رایانه می باشد. ثبت شرکت هزینه هایی را به همراه دارد که علاوه بر هزینه های ثبتب مبلغی نیز بابت ثبت شرکت به موسسه ثبت شرکت بابت حق الزحمه پرداخت می شود. این مبلغ بسته به نوع ششرکت ثبتی متفاوت است. کافی نت شهروند رایانه ثبت شرکت ارزان در کرج را در سریع ترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت انجام می دهد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از کافی نت شهروند رایانه مشاوره رایگان بگیرید.

ثبت سفارش در نت سرای شهروند رایانه

 

ثبت شرکت سهامی خاص ارزان در کرج

شرکت سهامی خاص به شرکتی گفته می شود که در آن هر فرد به میزان سرمایه ی خود مسئولیت دارد. تعداد افراد تشکیل دهنده ی یک شرکت سهامی خاص حداقل ۳ سهامدار و ۲ بازرس می باشند در نام گذاری شرکت سهامی خاص حتما باید قبل یا بعد از اسم شرکت عنوان “سهامی خاص” ذکر شود .در شرکت سهامی خاص باید ۳۵% از میزان سرمایه شرکت در یکی از بانکهای کشور در حسابی که به نام شرکت است بلوکه شود که این وجه پس از ثبت شرکت قابل برداشت می باشد. حداقل سرمایه ای که برای یک شرکت سهامی خاص لازم است مبلغ یک میلیون ریال می باشد.

  • mozhdeh pergas

تعمیر دوربین مداربسته در کرج

تعمیر دوربین مدار بسته با توجه به این که این دستگاه در مکان های مختلف استفاده می شود، جایگاه ویژه ای دارد. اگر از کاربران دوربین مداربسته هستید باید بدانید که این دستگاه در فواصل زمانی معین نیاز به بررسی و سرویس و گاهی نیز تعمیر دارد. سیستم‌های امنیتی دوربین‌های مداربسته انتخاب محبوب اکثریت مردم برای نظارت و امنیت خانه و محل کارشناسان است. برای تعمیر دوربین مدار بسته درکرج باید فقط و فقط به مراکز معتبر و و بهترین تعمیرگاه دوربین مداربسته در کرج مراجعه کنید. در غیر این صورت نه تنها مشکل برطرف نخواهد شد، بلکه آسیب های بسیار بیشتری به دوربین مداربسته وارد می شود. تعمیرات دوربین مداربسته نیازمند دانش فنی و آشنایی با قطعات مختلف آن می باشد.  همچنین امکانات و ابزارآلات خاصی جهت تعمیر دوربین مداربسته مورد نیاز است

شماره تماس گروه پرگاس دنیز جهت تعمیر دوربین مداربسته در کرج 

 02632402966   |   09124720309

انواع دوربین مداربسته

دوربین مداربسته لامپی

با توجه به نامگذاری این دوربین ها شاید بتوان حدس زد که ظاهر دوربین های مداربسته لامپی به چه شکل است. این دوربین ها دقیقا به شکل لامپ های حبابی کم مصرف یا همان LED ها هستند. به همین دلیل است که این دوربین ها استتار خوبی هم دارند و بسیاری از افراد قادر به تمیز دادن ظاهر آن ها نسبت به لامپ های حبابی نیستند. یکی از مزایای دوربین لامپی قابلیت تصویر برداری به صورت 360 درجه در آن ها می باشد و همچنین برای نصب آن ها می توان جریان برق را مستقیما از برق شهری برقرار کرد و این نیز مزید بر علت است که نتوان آن ها را از یک لامپ LED  معمولی تشخیص داد.

مزایای استفاده از دوربین لامپی

  • قابلیت ضبط تصاویر روی حافظه داخلی SD بدون نیاز به دستگاه DVR
  • قابلیت پشتیبانی حافظه تا64 گیگ
  • امکان نگهداری فیلم های ضبط شده تا حداقل 20 روز
  • امکان ارسال تصاویر به روی موبایل تنها از طریق هات اسپات دوربین و بدون نیاز به اینترنت
  • قابلیت ضبط تصویر با کیفیت بالا (HD/ 1080P)
  • امکان دید در شب و قابلیت نمایش تصویر در تاریکی مطلق
  • امکان دریافت هشدار در صورت تشخیص حرکت یا صدا
  • قابلیت نصب سریع و آسان بر روی سرپیچ خود
  • امکان مشاهده تصویر توسط 5 ادمین
  • در این دوربین ها امکان پخش تصاویر ضبط شده حافظه تنها از طریق نزدیک شدن به دوربین بر روی گوشی موبایل وجود دارد و نیاز به خارج کردن حافظه داخلی آن نیست.

دوربین مداربسته خورشیدی

تکنولوژی امروزه در هر زمینه ای به کمک بشر آمده است تا غیر ممکن ها را ممکن کند. استفاده از پنل های خورشیدی در دوربین های مداربسته یکی از جلوه های عینی کمک تکنولوژی به بشر است. با کمک این پنل ها در مکان هایی که امکان انتقال کابل برای رساندن جریان برق به دوربین وجود ندارد، می توان به راحتی دوربین مدار بسته نصب نمود. برای شرایط خاص مانند شب ها و یا شرایط آب و هوایی که امکان استفاده از نور خورشید وجود نداشته باشد از یک منبع تغذیه ذخیره استفاده می شود تا در این شرایط نیز دوربین همواره فعال باشد. بنابراین نگرانی از بابت قطع شدن فعالیت دوربین نیز وجود ندارد. علاوه بر آنکه در نصب این دوربین ها به هیچ گونه سیم کشی و پریز برق نیاز نیست بلکه نوع سیم کارتی دوربین خورشیدی شما را از وجود مودم نیز بی نیاز می کند. با در اختیار داشتن دوربین خورشیدی از نوع سیم کارتی شما می توانید تنها از طریق هات اسپات به موبایل و یا کامپیوتر خود متصل شوید.

 اجزای دوربین مداربسته خورشیدی

  • یک پنل خورشیدی برای تامین انرژی لازم سیستم
  • یک منبع ذخیره انرژی
  • دوربین
  • شارژر کنترلر خورشیدی
  • دوربین های خورشیدی برای مکان هایی مانند محوطه های ساخت و ساز، خانه های روستایی، باغ ها و ویلاهای دور افتاده و جاهایی که دسترسی به برق و ایجاد سیم کشی هزینه زیادی دارد یک ایده فوق العاده است.

مزایای استفاده از دوربین مداربسته خورشیدی

  • انعطاف پذیری به دلیل عدم نیاز به هیچ گونه سیم کشی در مکان نصب
  • سرعت در نصب به دلیل عدم نیاز به سیم کشی کابل برق و یا دستگاه مودم
  • با به کار بردن دوربین دید در شب در پکیج دوربین مدار بسته خورشیدی می توانید از نظارت شبانه روزی آن استفاده کنید
  • طول عمر بالای این دوربین ها. دوربین خورشیدی دارای طول عمر متوسط بالای 10 سال می باشد.
  • امکان استفاده از حافظه SD بر روی این دوربین ها تصاویر ضبط شده را تا حداقل 7 روز ذخیره خواهد کرد.
  • دوربین های خورشیدی به دلیل نصب در محیط های بیرونی و فضاهای باز کاملا ضد آب هستند
  • ارائه تصویر با کیفیت و زوم 4X
  • امکان اتصال بین دوربین و موبایل یا کامپیوتر از طریق هات اسپات و بدون نیاز به وای فای

مزایای استفاده از دوربین های مدار بسته بی سیم

  • مهم ترین مزایای این دوربین ها عدم نیاز به کابل کشی در آن ها است.
  • راحتی نصب این دوربین ها البته به همان دلیل عدم نیاز به کابل کشی برق و شبکه
  • اگر شما هر ساله در حال تغییر مکان هستید استفاده از این دوربین ها بسیار مقرون به صرفه است.
  • امکان ضبط تصاویر بر روی حافظه داخلی تا 64 گیگ
  • عدم نیاز به DVR باعث کاهش قیمت تمام شده این دوربین ها شده است.
  • در نوع چرخشی آن امکان تغییرات زاویه تا 360 درجه افقی و 150 درجه عمودی از طریق گوشی موبایل نیز وجود دارد.

هزینه تعمیر دوربین مداربسته در کرج

برای دریافت هزینه تعمیر دوربین مداربسته در کرج از بهترین تعمیرگاه دوربین مداربسته در کرج مجموعه پرگاس دنیز با شماره های بالا تماس حاصل نمایید.

تعمیر دوربین مداربسته ارزان در کرج

  • mozhdeh pergas

تعمیر دوربین مداربسته در کرج

دوربین مداربسته یک سیستم امنیتی است که در خانه، ساختمان، مشاعات ساختمان، اتاق کار، فروشگاه‌ها، پارکینگ و ... نصب می‌شود و تمام اتفاقاتی که در این مکان‌ها می‌افتد را از طریق یک مدار بسته برای دستگاه‌های ضبط کننده اطلاعات ارسال می‌کند. دوربین‌های مداربسته را روی دیوار و یا سقف نصب می‌کنند. البته باید در هنگام نصب آنها دقت شود تا بهترین نقطه را انتخاب کنید تا دید وسیعی از فضا به شما بدهد. گاها دوربین های مداربسته به دلیل استفاده مکرر دچار خرابی می شوند که در این صورت باید با سرویسکار دوربین مداربسته تماس حاصل نمایید تا به تعمیرات دوربین مداربسته در کرج بپردازد.

ایرادات رایج در دوربین مداربسته

دوربین مداربسته مانند هر تجهیز الکترونیکی دیگر نیازمند رسیدگی و ارائه خدمات پس از فروش میباشد، در این زمینه لازم است که متخصص تعمیر دوربین مداربسته برای تعمیرات دوربین مداربسته بکار گرفته شود. تعمیر دوربین نیازمند دانش فنی در زمینه الکترونیک ، برق و همچنین تجربه کافی در این زمینه می باشد، یکی از نیازهای مشتریان دوربین مداربسته ارائه خدمات سرویس و نگهداری و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته می باشد، ما در مجموعه آسام به تعمیر دوربین مداربسته در کرج می پردازیم برای آشنایی بیشتر با ایرادات دوربین مداربسته و همچنین عیب یابی دوربین مداربسته به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • عدم تنظیم شدن تقویم و ساعت در دستگاه DVR
  • عدم وجود تصویر در برخی از کانال های DVR دستگاه (برای مثال دستگاه دی وی آر 16 کاناله فقط یک تصویر را نشان میدهد)
  • با متصل کردن یک سخت افزار به پورت usb، دستگاه DVR هیچ عکس العملی نشان نمی دهد
  • عدم شناسایی هارد توسط دستگاه DVR
  • هنگ کردن دستگاه DVR مدتی پس از کار کردن
  • از کار افتادن بخش صدای دستگاه DVR  و ذخیره نکردن صدا
  • عدم وجود تصویر از خروجی HDMI دستگاه DVR (فقط خروجی VGA تصویر دارد ) و بالعکس
  • شنیده شدن بوق تصویر از دستگاه DVR ولی عدم وجود تصویر
  • مشکل در Playback کردن تصاویر ضبط شده دستگاه DVR
  • نمایش تصویر وعدم ذخیره سازی تصاویر دستگاه DVR
  • وقتی هارد دستگاه پر میشود error میدهد و دیگر تصاویر و فیلم ها را ذخیره نمیکند
  • دستگاه DVR تصویر نمیدهد ولی فن دستگاه چرخش دارد.
  • روشن نشدن دستگاه DVR با زدن کلید
  • داغ شدن و کند بودن دستگاه DVR
  • نیاز به آپدیت منو سیستم و عمل نکردن دستگاه DVR
  • دستگاه DVR تصاویر را ذخیره نمی کند و خروجی ضبط تصویر آسیب دیده است.
  • دستگاه DVR تحت شبکه IP قبول نمی کند و ست نمی شود.

 

انواع خدمات بهترین تعمیرگاه دوربین مداربسته در کرج

هدف اصلی تعمیرگاه دوربین مداربسته در کرج،ارائه بهترین تعمبرات دوربین مداربسته در کرج می باشد برخی از خدماتی که توسط تعمیرگاه دوربین مداربسته قابل ارائه است را در زیر اشاره می نماییم:

  • تعمیر دوربین مداربسته AHD
  • تعمیر دوربین تحت شبکه، دوربین IP
  • تعمیر دوربین اسپیددام
  • تعمیر دستگاه DVR
  • ریست کردن رمز دستگاه DVR
  • بروز رسانی دستگاه DVR
  • تعمیر دستگاه NVR
  • تعمیر دوربین مداربسته آنالوگ

با توجه به توانایی و دانش فنی مجموعه تعمیرگاه دوربین مداربسته در کرج شرکت افزار ایمنی آسام، این امکان وجود دارد که برای تعمیرات دوربین مداربسته در کرج  شما در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام شود. در صورتی که دچار یکی از خرابی های فوق شده اید میتوانید با استفاده از نیرو های متخصصتعمیرات دوربین مداربسته در کرج  دستگاه دوربین مداربسته و یا دستگاه DVR را برای شما در محل انجام خواهد داد.

هزینه تعمیر دوربین مداربسته در کرج

  • mozhdeh pergas

با توجه به اینکه سرعت اینترنت خانگی در حدی است که به کاربران اجازه نمی‌دهد تا کارهای الکترونیکی خود را در منزل و با کامپیوتر براحتی انجام دهند این کافی نت است که نیاز کاربران را با ارائه اینترنت پرسرعت برطرف می نماید. با بروز تکنولوژی های دیگری چون بانکداری الکترونیکی و سایر خدمات دیگر امروزه اکثر نیازهای مردم از طریق اینترنت تامین می‌گردد .

 

خدمات اینترنتی در کرج

 

 02632402966   |   09383334803

 

این نیازها همان گونه که ذکر شد عبارتند از : انواع ثبت نام های اینترنتی و پیگیری آنها ، پرداخت پول ، فیش های آب و برق و ... و کلیه نیازهای بانکی ، دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ، کارنامه کنکور و انجام انتخاب رشته.تحقیق دانش آموزی و همچنین پیگیری امور خدماتی دولتی مانند کارت سوخت و امثالهم و همچنین انتخاب واحد و پرداخت شهریه دانشجویی بصورت آنلاین ، دریافت نمرات و دیگر خدماتی که به اقتضای زمان موسسات ، دانشگاه‌ها و مراکز دولتی ارائه مینمایند . کلیه این خدمات از طریق اینترنت قابل انجام است اما همانطوری که ذکر شد با توجه به سرعت بالای اینترنت در کافی نت کاربران علاقه بیشتری به استفاده از آن دارند که بر حسب تعرفه به ازای استفاده از هر خدماتی هزینه‌ای را می‌پردازند .

  • mozhdeh pergas

نصب دوربین مداربسته بعد از انتخاب دوربین های مداربسته از اهمیت بسیار فراوانی برای راه اندازی سیستم های امنیتی برخوردار است. سیستم های امنیتی چنانچه ، در زاویه بهتر و با کیفیت بهتری نصب شوند می توانند تصویر مناسب تری را برای شما فراهم نمایند.


برای نصب صحیح و تهیه نقشه مطابق استاندارد نظام مهندسی و تعیین تعداد و نوع دوربین و… نیاز است که کارشناسان ما از محل شما بازدید کنند.
شرکت پرگاس دنیز با بکارگیری چندین کادر مجرب از تکنسین های با تجربه در کمترین زمان ممکن پروژه های شما را انجام خواهد داد.

 02632402966   |   09383334803

 

نصب دوربین مداربسته در کرج

  • mozhdeh pergas