خدمات اینترنتی در کرج

شرکت پرگاس دنیز ارائه دهنده انواع خدمات اینترنتی در کرج

خدمات اینترنتی در کرج

شرکت پرگاس دنیز ارائه دهنده انواع خدمات اینترنتی در کرج

خدمات کامپیوتری شبانه روزی در کرج

پنجشنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱، ۰۲:۳۱ ب.ظ

کافی نت در کرج

خدمات کامپیوتری شبانه روزی در کرج، خدمات کامپیوتری شبانه روزی در دو بخش سخت افزار و نرم افزار انجام می شود؛ که در بخش سخت افزار شامل تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ، فروش تجهیزات کامپیوتر، ارتقا کامپیوترهای قدیمی (ارتقاء رم، مادربرد، سی پی یو، کارت گرافیک)، بازیابی اطلاعات هارد، عیب یابی سیستم و … می باشد و در بخش نرم افزار شامل نصب ویندوز، نصب انواع نرم افزارها عمومی و تخصصی، راه اندازی اینترنت، بروز رسانی نرم افزارها، نصب آنتی ویروس اورجینال و …. می باشد.

کافی نت شهروند رایانه مرکز ارائه دهنده خدمات اینترنتی شبانه روزی در کرج می باشد برای اطلاع از نحوه ثبت سفارش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

  27 26 3  026
 02632402966   |   09383334803

ثبت سفارش در نت سرای شهروند رایانه

 

خدمات کامپیوتری شبانه روزی در کرج
 

خرید از مرکز خدمات کامپیوتر شبانه روزی 

خدمات کامپیوتری شبانه روزی در کرج، هنگامی که بنا بر نیاز سنجی‌های اولیه قصد خرید قطعات سخت افزاری را جهت لپ تاپ یا کامپیوتر رومیزی دارید. بهتر است از یک شرکت ارائه دهنده خدمات کامپیوتر بهره بگیرید.

زیرا قطعاتی که توسط شرکت‌های معتبر خدمات کامپیوتری ارائه می‌شوند اورجینال و فابریک هستند و با وجود گارانتی معتبر عرضه شده نگرانی از بابت خرابی قطعه خریداری شده نخواهید داشت.

 اگر خرید قطعات سخت افزاری را به صورت عمده انجام دهید می‌توانید از تخفیف‌های ارائه شده بهره‌مند شوید و هر قطعه را با هزینه‌ای بسیار مناسب تهیه کنید.یکی از مهم‌ترین نکات مهم که توجه کمتری به آن می‌شود مونتاژ و اسمبل کردن کامپیوتر است.

در صورتی که شما نتوانید یک قطعه را به درستی در محل مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده است قرار دهید ممکن است قطعه خریداری شده بعد از برقراری جریان برق بسوزد و دیگر قابل استفاده نباشد!

نصب درست CPU و فن آن، نصب رم‌ها، قرار دادن مادر برد و برقراری ارتباط آن با سایر اجزای استفاده شده از طریق کابل‌های مناسب تنها بخشی از فرآیند مونتاژ و اسمبل کردن کامپیوتر است.

 انتخاب قطعات سخت افزار مناسب و نصب درست آن‌ها سبب افزایش سرعت سیستم کامپیوتری و افزایش طول عمر آن خواهد شد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم مونتاژ قطعات سخت افزاری را به متخصصین این حوزه بسپارید تا فرایند مونتاژ و اسمبل قطعات به درستی صورت پذیرد.
برای بهره مندی از خدمات کامپیوتر شبانه روزی می توانید از طریق راه های ذیل با ما در ارتباط باشید:

  27 26 3  026

 02632402966   |   09383334803

 

خدمات اینترنتی در کرج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی