خدمات اینترنتی در کرج

شرکت پرگاس دنیز ارائه دهنده انواع خدمات اینترنتی در کرج

خدمات اینترنتی در کرج

شرکت پرگاس دنیز ارائه دهنده انواع خدمات اینترنتی در کرج

نصاب دوربین مداربسته در کرج

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۴۸ ب.ظ

تعمیر دوربین مداربسته در کرج

مهم ترین جنبه نصب سیستم دوربین مداربسته انتخاب نقاط مناسب دوربین و DVR برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل که به نوبه خود باعث کاهش تلفات خط می شود که بر کیفیت فیلم تأثیر می گذارد. برای فضای داخلی گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده باشد. یک پریز برق نیز باید در مجاورت باشد. برای بیرون از منزل مکان بالاتری را انتخاب کنید که در را پوشش می دهد روی پنجره ها، گاراژها و … همچنین نقاط بالاتر از ۱۰ طبقه را انتخاب کنید تا به راحتی خراب نشود. نصب دوربین مداربسته یک کار تخصصی است و حتی اینکه، دوربین در چه نقطه ای از محل مورد نظر نصب گردد نیز خود باید با نظرات کارشناسان صورت گیرد.

نکات نصب دوربین مداربسته در کرج

برای نصب دوربین مداربسته باید به نقشه کلی فضای ساختمان توجه شود تا دوربین در مکانی نصب گردد که نقطه کور و خارج از دید دوربین مداربسته قرار نگیرد. در صورتی که تمایل داشته باشید تا نصب دوربین مداربسته بر روی گوشی شما انجام شود نیاز است تا برنامه های مخصوص دوربین مداربسته روی گوشی شما نصب شود و یکسری تنظیمات هم باید روی دستگاه DVR انجام شود. مشاهده تصاویر دوربین مداربسته از طریق گوشی دارای مزیت های زیادی است، نصب دوربین مداربسته در منزل موجب افزایش سطح امنیت شده و این امر نیز باعث می‌شود فرد با خاطری آسوده هنگام سفر و دوری از خانه، به مشاهده و بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته و ذخیره شده روی دستگاه DVR (با استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر) بپردازد.فراموش نکنیم اینه که دوربین و تجهیزاتش مثل کابل و دستگاه DVR و ... تا جایی که میشود دور از دسترس باشد تا سارق نتواند به آنها آسیب بزند. در انتخاب نصاب دوربین مداربسته باید دقت کرد، یک نصاب دوربین مداربسته باید کاملا مهارت نصب و تجربه کافی را داشته باشد. نصاب دوربین مداربسته باید انواع دوربین ها رو به خوبی بشناسد و بتواند مشتری را به طور کامل راهنمایی کند تا مشتری بتواند به صورت دقیق نوع دوربین مناسب محل موردنظر را انتخاب نماید. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی